tingeling for president!

Just nu sitter jag här i soffan helt slutkörd. Tränade ju först medel med Michis och så red jag. Träningen gick bra, kände dock lite träningsvärk i mina lår och axlarna haha. Man gick därifrån nöjd och svettig, usch. Ridningen gick också bra, Arne var sig själv idag som vanligt och vi körde lite galopp och mycket trav, red kanske en halvtimme bara.

Det är "kvällsöppet" (i think) på the telly, och självklart är Markus Birro där = SNARK. Seriöst, finns det någon tråkigare människa!?

När jag ändå håller på och klagar över saker på the telly så kan jag jö passa på att klaga över en till sak. Dolph Lundgren ska ha pausunderhållningen i Melodifestivalen. Liksom... Vad tänker dom med? Går från världens bästa Pihlman & Pål till Dolph Lundgren? AV ALLA PERSONER!? Vaihelvete har hänt med dessa människor som bestämmer över pausunderhållningen? Ska jag ta en jävla lyktstolpe och stoppa upp den i era rövar? Argggh, nu är jag förbannad. TILLBAKS MED TINGELING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0