vad har hänt?

Det frågade jag mig själv när jag gick hem från bussen idag. Vafan har hänt med mig? Idag mådde jag bögapa i skolan, och ändå stannade jag kvar! Den där drömmen om att jag inte kom in på IB gör mig mer skolmotiverad haha. Vilket är skitbra jö! Mitt mål är att höja mig i de flesta ämnena. Aja, ska inte tråka ut er med skolprat, det hör hemma i skolan!

Pappa ringde nyss och vi ska tydligen åka till stallet innan vi äter, blir pizza sa han. UUUH! Så jag har bestämt vad mitt ridpass ska gå ut på... lätt sits (korta stigbyglarna) och sen sitta ner i traven. Magträning, det gillar vi! Vilket tränar bäst tror ni? Kanske båda lika mycket? Arne var redo! Nu kommer matte and she's bringing our new stigbyglar with her baby!

När blev jag såhär peppad över allt? 2010 kanske blir ett bra år trotsallt. VI HÖRES!

Kommentarer
Postat av: Astrid

SV: tack, men det var väl runt 0:19?;) hehe supertack!:D

2010-01-11 @ 21:45:26
URL: http://astridstraning.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är bäst hababes

2010-01-11 @ 23:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0