woho!

Matilda tyckte att jag kunde rida som vanligt imorgon sålänge såret inte störs av tränset, tror inte att tränset sitter ivägen så det är super! Hon sa även att hon kunde komma ut någon helg och ha lektion för mig, typ ja tack! Älskar att rida för henne, speciellt när jag red på Gösta. Kvinnan har lärt mig mycket haha, luvz typ.

Världens finaste häst och jag '05 <3

Så imorgon har jag bestämt att rida markarbete. Som vanligt blir det nog bommar på en volt haha, gör alltid så. Kan se om min käre far kan filma, hoppas :)

(Det orangea är koner, vet inte riktigt varför jag alltid har dom där på kanterna? Typ en "säkerhetslina" att han inte ska gå åt sidan? Fan vet jag haha...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0