Am I the only one who think this is funny?

"Moderater är kommunister - och kommunister är blåa!"
         - Sagt av en viss DuVetVem.

Så nu är min fråga - är jag den enda som tycker att detta är roligt? För i onsdags när DuVetVem sa det så började jag nästan gråta av skratt. Men det kanske bara är jag som tycker att detta är roligt? >:(

Okej då, vi försöker med ett nytt skämt som Mr Marklund har sagt;

- "Vad är en halv jordglob?"
- "Inte hela världen!!"


När jag skulle säga den till pappa så fick jag ett sånt jävla skrattanfall så jag trodde att jag skulle dö. Mr Marklund är sjukt dålig på att säga bra skämt. Hans skämt är så dåliga så jag funderar på ifall man skrattar med honom eller åt honom...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0