Förlåt!

Blev ingen bra uppdatering idag. Har haft fullt upp hela eftermiddagen/kvällen.

Efter skolan så gick jag hem till Idahoe och spelade The Sims 3 och fan vad komplicerat det är! Idahoes karaktär såg ut som världens emogirl och min såg ut som en hora HAHAHA. Bara en väst och kort kjol, fy skäms på mig! :(

Fick ett samtal från mamma som löd att jag skulle gå hem och byta om så skulle vi åka till stallet. Packade ihop det mesta och lämnade alla täcken så tar jag dom i transporten imorgon.

När mamma hade lämnat av mig hos pappa så bytte jag om och vi åkte direkt ut till Janne & Jannica där vi skulle hämta transporten (Thule Excellent). Älskar att vara där ute!! När jag kom innanför dörren i stallet så sa jag "Hej Gösta!!" och fick ett gnägg tillbaka :') Finns ingen bättre ponny än honom, älskar honom sjuuukt mycket. Min lilla bebis! Men såklart skulle Tore och Macho bli avis så Macho stog och kliade mulen mot gallret och Tore stog med knät och slog på boxväggen haha. Dom är så gulliga :)

Mitt drömsläp! Stort, silvrigt och supersnyggt!

Nu sitter jag och käkar naturgodis medan jag kollar Lets Dance, GO CLAUDIA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0