fyi; jag är sjuk.

Tänkte bara påminna er ifall ni hade glömt det eller bara missat att läsa det förut?

Imorse (ja, klockan var faktiskt 11 = morgon) när pappa väckte mig så kollade jag ut genom fönstret och.... wait for it.... det SNÖADE!! Så jag har längtat efter lite extra snöfall sådär i mitten på mars. Man blir så superduper glad! Äntligen mer snö <3 *host*

Imorgon är det måndag = skola for some ppl. Men för mig? Nopes, jag måste vara hemma och bli frisk. Gud vad roligt liv jag har. Dock så känns min hals bättre = stort plus! Men det är nu hostan kommer, fyfan vad jag hatar att hosta, finns det något värre? I think not.

Varför går alla mina inlägg ut på att skriva att jag tycker det är synd om mig och min förkylning? Skärpning Matilda! Jag ska bli bättre på att blogga - såfort jag blir frisk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0