Godnatt & hejdå.

Nu skall jag sova så jag är "pigg" imorgonbitti. Vi åker ut till stallet runt nio så ska jag ställa ut Arne på en gång så att pappa får börja rengöra boxen medan jag packar in alla täcken + de sista småsakerna. Ska försöka skynda mig med det så att jag kan hjälpa pappa med boxen. Mitt mål är att få allt färdigt så att vi kan lasta runt elva, får ju se hur snäll Arne är imorgon haha. Sist vi skulle lasta tror jag att det tog en halvtimme! Men han blir ju aldrig lastad så det är ju förståeligt.

När vi kommer till Närsjö ska vi släppa ihop dom på en gång i Arnes gamla hage. Han ska stå med två varmblod och ett halvblod. Och så ska han få stå i sin gamla box och jag ska få ha mitt gamla insläpp på tisdagar. Precis som förut :) Och Miccis rider på ett av varmbloden och Nattiz har hand om Elvis två dagar i veckan. Oh, jag är så glad just nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0