Hjärnsläpp.

Fick runt tre timmars sömn inatt och min hjärna tänker på allt förutom nationella just nu. Massa onödiga tankar som flyger omkring och såfort jag ens är nära tankar om nationella så tar det stopp. Idag är det engelska skrivning i 80 minuter - fan. Jag är bra på engelska nationella men jag hatar att inte veta vad man ska skriva om. Ingen aning ju! Och så har jag en till uppsats att skriva när jag kommer hem, i SO. Och vad hade jag tänkt att skriva om där? Don't ask me, jag har ingen aning hahah.

Nu ska jag gå upp och fixa mig + åka till mamma för att hämta ett par andra jeans. Mina älskade jeans gick sönder i lördags, rip på dom.

Wish me luck på nationella idag, i'll need it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0