Jag lever!

Flytten gick skitbra. Arne gick ur transporten - blev rädd för flaket med massa höbalar på, men när han fick vända sig om och se vart vi var så blev han kolugn helt plötsligt. Tror starkt att han känner igen sig för han sprang inte runt i hagen (som han brukar) när vi släppte honom i Parkhagen närmast stallet. Utan lunkade där och hälsade på Euroica och Sorbits som han kände igen. När vi släppte ihop honom med dom andra så nosade dom och gick runt. Arne blev lite sur på en häst så han sparkade till, efter det var det inget mer. Hade gått bra också när de släpptes in ikväll, han kände igen sin gamla box :)

Och Lovisa var bara för söt när jag mockade ur transporten. Joanna hade inte sagt att vi skulle komma tillbaka så idag så såg jag henne springa in i stallet. Och sen smög hon ut och glodde på mig typ såhär "O_O". Hahaha. Så vinkade jag och hon vinkade tillbaka. Och självklart skulle hon rida på min rygg på en gång. Fick en rundtur i kostallet av henne också, väldigt nödvändigt tyckte hon. Min babe Bill var där också, ojoj ;)

Miccis, Bill, Bernt & kalven vars namn jag ej kommer ihåg haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0