MIN HÄST ÄR INTE BÖG LÄNGRE

Vafan ska jag göra nu då!? Allt ljusblå utrustning, och flugtäcket - DET ROSA FLUGTÄCKET! Ska jag slänga skiten nu? Herregud. Arne fortsätter att förvåna mig.
<- Älskade ljusblått :(

Idag när vi gick ner till paddocken var Euroica sjuuukt brunstig (värre än Angel när hon gick och höll på varje meter typ haha). Och Arne bah tyckte att det var skitroligt så han blev kåt som jag vet inte vad och smågnäggade. I hans huvud så låter det säkert skitsexigt när han smågnäggar, själv kan jag inte göra något annat än att skratta åt honom för han låter så töntig.
<- Hästen som gjorde min häst hetro :(

Men alltså, jag har ju alltid trott att min häst är extremt bögig då han har stått och kollat in Selinas, Oskar, Alert mfl och även stått och pussat på dessa. Så nu måste jag börja acceptera att han inte är bög. HUR GÖR MAN DÅ DETTA!? Det är ju hemskt! Jag älskade det faktum att Arne var bög och sådär lite extra töntig. Nu måste jag ju förstå att han är "manlig" och hetrosexuell...

... NEJ FYFAN, min häst är bög! Detta är något HAN får leva med vare sig han vill det eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0