Nära-döden-upplevelse.

Jag brukar alltid vara ganska snabb på att säga/skriva tillbaks elaka kommentarer till folk när vissa försöker "mucka" (usch, det låter så fult, vi säger... nej okej då, mucka it is). Men nyss när jag skulle göra det så var min hjärna uppe i norrland! JAG VISSTE INTE VAD JAG SKULLE GÖRA! Och jag brukar alltid vara personen som kan säga "SNAP!" för att man ägde den andre. Men i detta fall blev nog jag "ägd" (trodde jag för en halvsekund typ). Men sen efter ett panikartat sms till Michis (som inte kan svara för hon sover den gamlingen) så tänkte jag "Ge dig Matilda, du får inte bli ägd!". Och blev jag ägd? Na-ah! Men för en halvsekund trodde jag faktiskt att allt var över - att någon kunde äga ut mig! En grov nära-döden-upplevelse. Shit alltså...

Men nu är allt bra igen, för nu ägde jag andra personen. Och om ni visste varför jag skulle äga den personen så skulle ni lätt(!) vara på min sida.
"BECAUSE I'M THE PAULA!!!!" (hahahah bröllopsduellen<3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0