Waynes

Åt på Waynes med Emma och Michis idag efter skolan, det var yummie! Skagenröra, ngn ostaktigsak, KRÄFTOR, räkor och ruccola... Det vattnas i munnen varje gång jag tänker på det hahah. Nästa vecka ska Michis och jag dit och testa deras Ceasarsallad (känns som ett måste, älskar sånt skit).

Vill ni veta en hemsk sak? Jag känner att jag börjar bli sjuk! Min hals gör ont och känner mig allmänt seg, but i will survive! Säger som Michis säger; "Det är ju bara tre månader kvar nu, då kan jag inte vara sjuk!!"... Fast jag menar ju tre månader kvar tills sommarlov, Michis menar ju tre månader kvar sen får hon inte dagdrömma medan hon kollar in sin lover. Jag tycker att hon kan börja smid hon med, fotboll har ju alltid varit hennes thing?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0