Kan inte somna, hehu. :(

VEM
Vem är i rummet med dig? En bananfluga D:
Vem fick du senast sms av? - Joanna
Vem tänker du på nu? - Ehehehe
Vem pratade du senast i telefon med? - Mamma
Vems hus var du senast i? - Vårat?
Vem sa du senast jag älskar dig till? - Ehehehe
Vem sa senast till dig: EHEHEHE
Vem är din favoritsläkting? - Om man inte tar inom familjen så äre nog Joakim & Benjamin haha!
Vem i din skola går dig mest på nerverna? - Hmm, slampan?

VAR
Var går du i skolan? IESK eskilstuna
Var är din telefon? - brevid mig
Var är din mamma? - hos "Ann"
Var sover du? - i min säng
Var handlar du mest? - coopan
Var fick du tag i tröjan du har på dig? - snodde den ur pappas garderob haha
Vart åkte du bil senast? - te stallet.

VAD
Vad åt du senast? - chirre & dirre (ehehe internhumor)
Vad drack du senast? - Coca cola
Vad har du för färg på dina byxor? - Grå
Vad är den närmaste saken som är blå? - Mina strumpor
Vad gillar du mest i skolan? - Ehehehe
Vad har du på fötterna? - strumpor
Vad är din favoritfärg? - blå och svart
Vilken film såg du senast? - Rosa pantern
Vad hör du just nu? - Jennie let me love you EHEHEH :(

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i en annan säng? - ja
Tyckt att din kusin är het? - har aldrig träffat mina kusiner
Sovit naken? - hahah ja
Kört över hastighetsgränsen? - moppen<3
Målat om ditt rum? - nej, men ska snart göra (i hope)
Dansat framför en spegel? - Både på PP och hemma hehu
Fått hicka? - ja
Stulit pengar från en kompis? - noez
Hoppat i en bil med folk du just träffat? - jag är inte en idiot?
Varit i slagsmål? - ja
Smugit ur ditt hus? - ja
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? - ja
Älskar eller saknar någon nu? EHEHEHEHEHEHE.

Kommentarer
Postat av: Isabel Tränk

Förstår mig inte på folk som orkar göra listor! :P Tyckte jag skymtade ett par hästbilder.. har du häst? :)

2010-05-16 @ 18:36:40
URL: http://lotusblomman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0