Rain.

Sitter/ligger i min säng och lyssnar på hur regnet öser ner utanför mitt fönster. Är det något jag älskar så är det när det regnar och man kan ligga och lyssna på det hur länge som helst. Så jävla avslappnande på något sätt.

MEN, imorgon då får det fan inte regna! För imorgon ska papi och jag ut med motorcykeln för ett premiäråk! Vart vi ska åka vet jag inte än, vet ju inte ens om det regnar imorgon eller inte... Men jag hoppas att det blir relativt bra väder ändå, för på eftermiddagen ska Joanna och jag rida ut. Hon lånar Goliat nu medan Cecilia är på Öland och jobbar. (Helt seriöst, kan det finnas ett bättre ställe att jobba på än Öland? Tror inte det!).

Ooops, nu åskar det, bäst att jag stänger av datan hehu. Om det blir bra väder imorgon så LOVAR jag att ta nya bilder! Ska även fota Miccis och Gidde om jag hinner. Hoppas att jag gör det eftersom han åker den sista maj! Tråkigt, men då ska Arne få gå med Euroica (hästjäveln som gjorde Arne till hetero) eller Charlie (den nya hästen).

Arne och Gidde från igår, skitiga hästar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0