22/8/09 - wünderbart!

Igår var jag på Coldplay i stockholms stadion, helt freaking underbart var det! Bästa var helt klart Fix You, Yellow, Viva la vida, The scientist och Death and all his friends. Hela publiken sjöng med i Fix You & Viva la vida, fatta vilken känsla det var! Jag rös i hela kroppen. Förbandet hette White Lies, dom klarade verkligen inte av att sjunga för en (då) halvfull arena, och låtarna var inge bra heller. Men sen när Coldplay började var det fullsatt, och redan efter första låten var publiken taggad. Det finns verkligen inga ord att beskriva känslan när Chris Martin sjöng. Men det enda som var dåligt var när trummisen sjöng sin låt, tack men nej tack will, skippa det nästa gång! Om det blir någon nästa gång, förhoppningsvis! Min syster filmade istället för tog kort, och jag skippade kameran, stog istället och klappade + sjöng/skrek hela tiden. Tappade även känseln i mina händer, men det var det värt!

(bild från förra Coldplay konserten i globen 17/9)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0