coldplay is love.

Jag lovade er bilder i mitt förra inlägg, men det var kamera bilder, och jag har fortfarande inte kommit iväg för att hämta kameran. Så jag tänkte visa bilder på sakerna från Coldplay konserten istället! (Så mycket roligare med Coldplay saker, hihi).




Bild1; Fjärilskonfetti som sprutades ut under Lovers in Japan. (var ju tvungen att rama in den, liksom hallå!)
Bild2; Gratis CD som man fick slåss för att få tag i! (så totalt värt det!)
Bild3+4; Tröjan jag köpte nere på gräsmattan/ståplatserna. (Är mer matt i färgen än vad det ser ut som på bilden.)

Funderar just nu på att göra ett inlägg om Arne (min häst) eftersom jag kommer skriva så mycket om honom.. Jo, jag gör nog ett på en gång när jag ändå har tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0