rubrik sökes?

Jag är sämst på att komma på rubriker, skriver alltid dom innan jag skriver inlägget, lite trögt va? Släppte ut hästarna imorse då, Selinas ville verkligen ut, han var hur ivrig som helst, och första synen man såg när jag kom in i våran del av stallet var grimmor, grimskafft, flugluvor & påsar slängda på golvet, sen en stor brun häst som glodde på mig med sin gulliga blick som säger "MATTE! JAG VILL HA MAAAAT!". Vill också säga att den stora bruna hästens saker hängde kvar, men självklart så var Oskars och Selinas saker slängda på golvet. Och Oskar var ju bara tvungen att slänga ner sakerna igen när jag hade hängt upp dom... Hästar säger jag bara, can't live with them (sometimes) - can't live without them.

Går ej att ladda upp bilder med den här datan så tyvärr får ni ett inlägg utan bilder, igen. Ska försöka pallra mig och hämta kameran hos mamma så får ni se massor med nya bilder. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0