vill ha lördag vafan!

På lördag ska jag möta upp Miccis med moppen 07.40 vid henne så ska vi åka till stallet och hjälpa varandra med utsläppen, riktigt kul faktiskt :)

Efter det ska vi göra en hemlig sak (haha, omg jag börjar ju bli som dom där "storbloggarna" som inte berättar om vad dom ska göra..), men denna saken är faktiskt hemlig och kommer ej få läcka ut :D hihi, säger detta i hopp om att joseful ska fråga mig vad det är så jag kan plåga henne på samma sätt som hon plågar mig med att hon inte säger vem hennes (enligt henne var dom aldrig tsm) kille var/är (?)... Men nu när hon läst detta kommer hon antagligen inte fråga. Men iaf! höhö, the hope inside me never dies!


Här får ni se en supersnygg bild på Molly som verkligen inte har något med detta inlägg att göra... Tycker bara att hon är så jäkla ful på bilden så det är inte sant, haha! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0