"42 frågor om en bästavän"

Jag har sjukt tråkigt så jag gör en till lista haha!

1. Vad heter hon? Josefuliz
2. Hur gammal är hon? 14
3. När träffades ni sist? I eftermiddags
4. Vad har hon för hårfärg? Blond!
5.Brukar hon färga håret? Nej?
6. Vilka färger har hon haft? blondt
7.Vad har hon för parfym? ingen tror jag, en liten stinkbomb hahah!
8. Är hon galen? kvinnan har adhd ibland...
9. Vad är erat bästa minne? finns många!
10. Har ni många minnen ihop? för många! hihih neido :*
11. Vart bor hon? Hmmm, 300-400m från mig kanske?
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej
13. Är du avundsjuk på henne? Hon är sjukt smal :(
14. Vad heter hennes syskon ? Hon har inga
15. När träffades ni första gången? för 9 år sen
16. Hur träffades ni? 6års på lundby
17. Vad går hon i för sporter? Ridning!
18. Vad kan hon göra på helgerna? befinner sig i stallet, sitter hemma eller tänker på mig ;)
19. Göra efter skolan? Åka till stallet hah
21. Har ni pussats? Haha nei :(
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? hahah... tror vi mest säger att vi hatar varandra? 8)
23. Har hon fräknar? nej
24. Har ni kollat på film någon gång? många gånger! :D
25. Har ni bråkat någon gång? HAHA! dum fråga!
26. Har ni sovit i samma säng? ja :$
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? jag har iaf typ börjat böla haha
28. Har du sett henne gråta? ja, haha
29. Vad gjorde du då? beror på vilken gång man snackar om, sist så kmr jag inte ihåg vad jag gjorde höhö.
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Hmm, think so hah.
31. Har hon sett dig gråta? antagligen
32. Vad ska ni göra i sommar? 2010 menaru? höhö, däni!
33. Har hon svikit dig någon gång? Nä

34. Har ni pratat i telefon någon gång? NEJ! vi lever the amish-life!
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? avlida!
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? såklart vi kommer!
37. Älskar du henne? nej jag hatar henne? o.o
38. Vad är det bästa med henne? man kan skämta om allt med henne!
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? att hon var lite mer modig! josefuliz, u know what im talkin' 'bout! ;)
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? Skulle hon ge mig pengar om hon vann då haha?
41. Vad brukar hon ha på sig? stuprör, converse, tshirt och ngn tjockiztröja :D
42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? beror på vad hon kmr skriva... hahahah!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag är inte smal!! Ehehehe hej förresten! B)

2009-10-15 @ 22:31:09
URL: http://josefineisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0