:(


Imorgon måste jag  ta bussen ut (själv) till den här filuren, Jerry kommer kl 12. Jag har inte tagit bussen ut till stallet helt själv på 123053056069 år! Ja folkz, jag hatar att stå själv i stallet, hatarhatarhatar! Det är så jävla ensamt jö! Visst, Miccis har ju hälsat på nu de två sista gångerna, men ändå... Det var ju liksom min och josefuliz thang att åka ut till stallet, jaja. Snart så gör vi't igen, woooo!

Just nurå sitter jag och lyssnar på Eloise - Arvingarna med Josefin i köket höhö. Kollade på grey's förut också - OMG! Jag älskar't! Hur kan man inte kolla på det liksom!? (Som michis haha) Greys is le zhit.

Imorgon bakar jag och michis pizza för er slurkz, hihi. Köpna vettja, kommer säkert vara delicioouuuzz *host*.
MICHIS OCH JAG ÄR BÄST. Nu ska jag harvesta på farmville hahahhaah, vaddå beroende?

The end lixxx, håll tummarna att jag överlever bussresan imorgon haha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0