haha

Jag är så sämst på att blogga, helt seriöst.

Men nu har jag faktiskt inte så mycket att skriva om eftersom Josefuliz är sjuk och jag inte var i skolan i måndags. Men igår var jag det och vi började 08.20 istället för 09.00! Bara för den där jävla "nutidsorienteringen", blä på den. Sen när klockan blev 9 så skulle vi gå till träslöjden men självklart hade vi ingen träslöjd så frida och jag åkte upp till fjärde våningen och satt där med mobilerna i en timme tills vi åkte ner till student lounge och lyssnade på coldplay. Louise försökte lura mig att skivan tog slut efter Violet Hill (låt #8 på viva la vida skivan), men herregud! Tror ungen att jag är retarded eller!? Jag kan den där skivan utantill så försök inte lura mig din fula slurk.

Nu ska jag dra till skolan, börjar om 20 minuter, HEHEHE. Heido!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0