mmmmbop!

Fan vad ensamt det blir när alla helt plötsligt är gone, haha. Josefuliz och Michis sov hos mig inatt och det jag förstår inte att man kan ha så kul, men en sak som var riktigt jävla irriterande var att Michis inte ville avslöja vem hon gillar! Prutt på henne.

Just nu sitter jag själv i mitt rum och lyssnar på James Morrison, tror att jag snart ska gå ut och vara lite social med min syster och hennes kompisar (som spelar monopol med städer eller vad det är). Hittar inte min kamerakabel så jag kan inte ladda över nya bilder men det får ni leva med.

Kolla josefuliz, jag kan skeeeeeeeeela! 8'D *stolt*


Kommentarer
Postat av: Josefine

Nejnejnej, det där är att kolla i kors! Att skela är mycket svårare. B)

2009-10-28 @ 20:00:44
URL: http://josefineisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0