ssssaturday

Josefuliz har nyss åkt hem och lämnat mig ensam med mina tankar, oh noes! Sitter här just nu och lyssnar på låten jag la upp i inlägget nedanför hihi, blir snart beroende av na.

Så, vad gjorde vi igår då? Vill ni ens veta? Haha, det var kul som fasiken asså, josefuliz är le king! Först blev vi båda försenade när vi skulle gå till coopan så vi gick dit typ åtta haha, men vi missade bara Calle på idol så det var ganska chill. När Nicklas och hon kärringen hängde löst trodde jag att jag skulle avlida! Typ låg där och halvt skrek hahah, nicklas in my <3 Men så gick han ju vidare ofc! Då hoppade jag runt och sa "Min man gick vidare!!"... Nej, jag har aldrig kallat mig normal.

Efter idol kollade vi på Live stageMTV, och gissa vilka det var!? COLDPLAY! Och när dom spelade The Scientist ville man typ dö igen, åh dom är så bäst!

älzkar min brudiz :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0