Your dreams and your hopeless hair.

Kände att en rad ur Give 'em hell, kidd - My chemical romance skulle passa hur jag feelar right now.

Dagen då, den var väll helt okej... Eller nej, den sög. Men vafan, vad ska man förvänta sig av IESK? Vi hade bara tråkiga lektioner och de var så tråkiga så inte ens världens bästa brudoz kunde göra dom roliga, då äre fan illa! Men jag ska inte klaga, eller?

Får även besked snart om en rolig sak som ska hända, vet bara inte när. Men när jag vet fer sure så kan jag skriva vad det handlade om :)

Ja ni, detta var väll ett ytterst tråkigt inlägg? Nu ska jag gå och "sätta på lite korv" (hahah vaddå misstolk?) och sen blir det att åka ut till världens bästa häst och hoppa lite i paddocken. Hörs ikväll ♥

♥ Saknar säfsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0