Happigürl!

Dagen började med nationella i matte. Herregud tänkte jag, men det gick ganska bra faktiskt! Och sen hade vi musik, LUVS IT! Mr Svensson är nog den bästa läraren någonsin höhö. Han tyckte att vi var skitbra på att spela band så vi fick spela idag igen. Vi testade att spela en annan låt än Apologize, men fan heller, that's our song! Men vi var tvugna att byta instrument för att få MVG, så jag spelade piano hihihih. (E C G D - för er som undrar fniss). And we got mvg bitchez, och så är vi fortfarande bästa gruppen hittills (ingen kmr slå oss, omöjligt ;)). Men snälla, vad ni än gör, sjung aldrig på den i min närhet, då spelar jag trummor/piano i mitt huvud hahaha. Hemskt cool jag är ;)

Nu ska jag till stallet i detta s-k-i-t-väder! Har verkligen noll lust att rida idag så han får vila idag också. Men jag tror inte att han bryr sig så mycket om det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0