Varför klaga på Hööks?

Verkar som att alla sitter och klagar på Hööks kvalité och att de kopierar från andra dyra märken? Men att de kopierar, är det dåligt? Är det inte bra att de har liknande saker till ett extremt billigare pris?


Exempel på dessa randiga täckena, New Market är det tror jag? Båda är i ylle, båda är gula med röd/svarta ränder. Vad är skillnaden? Priset! Hööks tar 549:- och en annan sida tar 1400:-, är det inte smartare att köpa det från Hööks då? Eller är det så superviktigt att ha det dyrare fast man inte ser någon skillnad på dem?

Och detta tjöt med Hööks kvalité då? Det gör mig galen! För fyra år sen köpte jag dessa skor;


Och de ser likadana ut nu! Inte alls det utslitna och då har jag använt dem varje dag nästan. Så varför klagar ni på kvalitén? De har inte en enda skråma på sig! Och de kostade 649:-, asbra ju!

Så sluta klaga, det vinner ingen på ;)


Kommentarer
Postat av: Julianna

Jag håller med! :)

De har faktiskt ganska snygga grejer tycker jag. Gillar deras nya stövlar skarpt...de är bra mkt snyggare än de där gräsliga Tretorn som alla springer omkring i...men det finns iofs de som tycker att det är snyggt...tur då att smaken är som baken :)

Och det är väl super att det finns billigare men lika snygga grejer för oss som inte har lust att lägga halva lönen på utrustning/kläder.

2010-02-14 @ 19:10:46
URL: http://novelette.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag gillar inte Hööks, mest för att jag fått sånt otroligt dåligt bemötande från dem.



Kollar du på täcket så är Hööks täcket "fel". Ränderna ska vara längst ner, inte högst upp. ;)

2010-02-15 @ 21:01:13
URL: http://reitsport.blogg.se/
Postat av: Lamia

Tycker hööks kan ha bra grejer ibland, dom hade ett Newmarket-täcke i ull för många år sen som fortfarande håller!

2010-02-16 @ 15:40:53
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0