"Godmorgon"


(Osminkad hahahahah fifan)

Hade utsläppet imorse, ack så segt! Det har även kommit en ny häst till stallet som heter Charlie och han är skiträdd för att gå in i hagen. Yäy säger jag bara. Försökte slita sig / bocka medan jag bara stod där lugn och "sansad". Innerst inne skrek jag typ "SPARKA MIG INTE!!!". Men han blev lugn såfort pappa stängde till hagen och jag släppte honom. Hästar är lite knasiga när dom är rädda haha.

Jag kom hem vid halv tio så jag gick och la mig direkt efter det och gick upp runt halv två. Ehehehe... Världens bästa Miccis mockade åt mig förut så jag slipper åka ut igen. Ska även grilla med mormor... Ännu... mer... SLÄKT! Herregud, jag kommer inte överleva denna helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0